Saturday 19 November 2011

uitm di hatiku!


assalamualaikum.hari ini merupakan hari yang kelima aku berada di sini, di tanah uitm kota samarahan.sedikit letih la juga sebab ada minggu orentasi.kami berlatih menyanyi lagu uitm, 1 malaysia and senyum.malam tadi merupakan malam penutupan minggu mds untuk kami freshie and esok merupakan hari pertama untuk class.time menyanyi lagu 1 malaysia malam tadi seolah mengingatkan aku semasa hari-hari di plkn dan terasa sedikit sayu di dalam hati.terlalu banyak kenangan.thank so much for all pm yang sudi bersabar dengan karenah kami org and sudi meletihkan diri utk mengatur acara untuk kami.kalau ada salah silap secara sengaja or tak, im sorry so much cause i didnt meant to do it.aku x sempat nak tulis love letter utk pm malam tadi, so aku post kat sini je la.aku nak story ckit pasal someone.nama nya sir Awang Fardillah, and aku amat salute sama insan insan ini.beliau seoarang yang amat baik hati, penyabar and awesome la.setelah aku mengenali beliau, aku menjadikan beliau idol aku agar aku dpt berjaya seperti beliau.thank you sir!back to story about hostel, aku telah dapat kawan yang baru terutamanya roomates aku.muslim 2 org and sorg iban.nama mereka adalah nazrin, hazmi and elvin.and they call me dedek.funny right?sometime mereka ni lucu sbb suka buat lawak dlm bilik.mereka ni baik and sporting la gak.aku bersyukur sbb dpat roomates spt mereka ni.alhamdulillah.entri lain kali aku akan post dgn gmba mereka sekali cause sekarang aku online kat dewan makan and tak bawa usb sekali.baiklah, aku tekankan di sini aku bangga jadi budak uitm.hihi.bye.

"pecah kaca pecah simen, habis baca like dan komen"

No comments:

Post a Comment