Sunday 20 November 2011

seri mulu.



assalamualaikum dan selamat malam readers!rajin nak update blog kan?sebab ada wifi ba.aku mendaftar pada tarikh 16 november 2011.agak ramai la juga yg dtg pagi tu.before that, aku nervous sangat sebab tak tau macam mana rupa hostel tu kan.so macam2 aku dga dari kawan aku pasal hostel tu.agak seram la juga.so, zip itu mulut oaky.ada tak tengok gambar atas tu?tu la katil aku.cantik kan.kan kan kan.so dont judge if u dont like it.yang kat bawah tu jangan tegur, bak kata orang sarawak mengarey abis.esok aku dah start kelas akaun aku, a bit nervous la.dpt catch up tak study tu nanti.dh la takda basic, sikit pun takda.wish me luck okay.sekarang port utk aku online adalah dekat dewan makan and pusat pelajar saja.kalau ada masa aku update lagi okay.bye readers!!

"pecah kaca pecah simen, habis baca like dan komen"

No comments:

Post a Comment