Tuesday 29 November 2011

convocation!


assalamualaikum and a rainy night tonight.macam biasa aku sendirian online di dewan makan mulu.seolah sudah biasa, alah bisa tegal biasa.nak stay kat dlm bilik agak boring and boring.baik aku update blog and online kat dewan makan dari aku duduk terperuk je dlm bilik tu.malam ni lauk aku sayur kangkung and ayam goreng (wajib!) dgn air sirap sarsi.nasi separuh pun aku tak dapat habis kan maybe kurang selera nak makan mlm ni kan.seolah-olah nak demam la.nampak tak si gadis kecil atas tu?tu kakak aku.dia convo pagi tadi, so aku nak ucap congrats kat dia la.dapat sejambak bunga ros lagi tu.tp dlm hati ini kecil mempunyai rasa sunyi and sedih sikit sbb tak dapat pergi tengok kakak convo.aku seolah tiada siapa di sini and mengharapkan cuti sem datang dengan cepat.di kawasan kota samarahan kebelakangan ini asyik hujan saja.bila la nak kering baju yang dicuci kan.sejujur aku mengatakan aku sunyi sangat di sini and hanya earphone di telinga ku dengan mendengar lagi di dlm phone menjadi teman sejati aku.aku berasa tenang bila aku mendengar lagu kuat-kuat seolah-olah dunia ini aku yang punya dengan iringan lagu favourite aku.hanya aku seorang yang mendapat mendengarnya tanpa mendengar kata-kata orang lain.kepala aku sekarang seolah kosong and tiada apa nak di update kan lagi.waduh!jiwang nya aku ni.kalau ada masa aku updatekan lagi ya.sekian sampai di sini saja coretan aku pada kali ini.terima kasih!

"pecah kaca pecah simen, habis baca like dan komen"

No comments:

Post a Comment