Monday 9 January 2012

tuesday!



assalamualaikum dan selamat pagi selasa!lama dah aku tak update blog kan?busy sikit la.sorry readers!sekarang ni aku ada class AIS130.so, dapat la online malah line pun laju gak kat sini.hari ini aku study pasal microsoft excel yang paling aku tak suka dan complicated sangat tu.and pagi ini aku terlewat bangun dari tido dari biasa.pukul 7 kami sebilik bangun and cemas tak tentu pasal terus pergi mandi.kalau nak ingat balik memang lucu, dengan expression muka kami yang cemas.memang tak dapat dinafikan yang kami tidur dengan nyenyak disebabkan kesejukan hujan.lepas mandi, aku still relax walaupun jam dah menunjukkan pukul 7.49 pagi.hanya ada beberapa minit lagi class nak start.perjalanan kami ke kelas pun mcm berjalan ke pasar.seolah kelas kami masih banyak jam.smpai sahaja depan block C, aku nmpak madam still berjalan dari kereta membawa beg nya.huish.tarik nafas lega sbb madam lambat datang juga.dah tak dapat nak taip banyak lagi ni sbb otak dah hang sikit and tak tahu nak update apa.kosong belaka otak hamba ini.so, sini dulu coretan hamba pada kali ini.take care guys!

"pecah kaca pecah simen, habis baca like dan komen"

No comments:

Post a Comment