Wednesday 15 May 2013

annual report.

assalamualaikum, eh dah datang balik dah dia ni.baru kejap update dan sekarang nak update lagi.mesti korang fikir "lobanya budak ni" kan kan kan.dah baca entri kat atas tu??agak skema sedikit di situ.haa nak share sikit la pasal annual report yang aku buat ni.tema nya vintage berbunga sikit yang berwarna merah kelabu.kenapa?first aku minat yang simple tapi sedap mata memandang.second aku minat vintage sbb nampak style.third aku minat merah sbb nampak garang, sexy gituu.ehh tak la, dia nmpak menonjol sikit.kalau perasan kasut aku merah, baju aku banyak merah.entah kenapa dah gila merah kot *tiada kaitan* kat bawah ni hasil kerja aku.


*belakang dan depan*


*dalam*

do comment about my work.nampak mcm serabut kan.


"pecah kaca pecah simen, habis baca like dan komen"

No comments:

Post a Comment